דברו איתנו בוואטסאפ
השקעות נדל"ן בניו יורק

השקעות נדל"ן בניו יורק

new york city

השקעה בנדל"ן בחו"ל עשויה להיות מאתגרת כאשר היא מבוססת על תחזיות צמיחה והערכות, או על שיקולי קרבה גאוגרפית וקטלוגים שיווקיים מרשימים. השקעות נדל"ן בניו יורק מושכות את המשקיעים הישראלים ומשקיעים ממדינות נוספות בעולם- דווקא בשל כוחה של העיר והנתונים שהיא מציגה.

דירה בניו יורק היא מעין חלום על התפוח הגדול, מרכז הסחר העולמי ומשכנה של הבורסה לניירות ערך, מעצמת ההייטק, הכלכלה, האקדמיה, התיירות, ומוקד המשיכה של המהגרים מן העולם כולו. אלא שבמבחן המציאות, ניכר כי תושבי העיר ניו יורק, ברובם אינם בעלי יכולת לרכישת דירת מגורים, מה שמותיר אותם תלויים בשוק השכירות הבלתי מפוקחת.

כמה עובדות שחשוב לדעת על השקעות נדל"ן בניו יורק

1.      העיר ניו יורק היא אחת משלוש הערים המובילות בכלכלה העולמית ואחראית לעיקר מאפייני הצמיחה של מדינת ניו יורק, ולמוקד הכלכלה של ארה"ב כולה.

2.      אוכלוסיית העיר ניו יורק עומדת על למעלה מ-10 מיליון תושבים, ומציגה נתוני הגירה חיוביים המעידים על ביקוש הולך וגובר לנכסים בעיר.

3.      כ-70% מאוכלוסיית תושבי ניו יורק מתגוררים בשכירות.

4.      מחירי הנכסים בעיר אינם מהזולים ביחס לעלויות הנדל"ן בערים אחרות במדינה, אולם גם עלויות השכירות גבוהות במיוחד ומייצרות נדל"ן מניב ותשואות גבוהות כבר מתחילת הדרך.

5.      בשנה החולפת מחירי הנדל"ן בעיר ניו יורק שבארה"ב עלו ב- 5.7%.

6.      למרות שמחירי הנדל"ן בניו יורק אינם נחשבים לנמוכים- תחזיות מומחי נדל"ן וכלכלה בארה"ב טוענים כי קצב עליית המחירים בניו יורק לאחר משבר הסאב פריים ומשבר הקורונה טרם הגיעו לשיאם.

השקעות נדל"ן בניו יורק – אתגרים ומאפיינים

השקעות בניו יורק מושכות משקיעים רבים, זרים ומקומיים, בניהם את המשקיעים הישראלים, שנהנים מאפיק השקעה נדל"ני המציג ביקושים מהגבוהים בעולם, עיר מובילה בתחומי התיירות, התרבות, המסחר ועסקים, ומחולקת לרובעים ושכונות שמושכים אליהם קהילות ואוכלוסיות מגוונות.

יחד עם זאת, מחירי הדירות הגבוהים הופכים את השקעות הנדל"ן בניו יורק לפחות זמינות עבור משקיעים בעלי הון עצמי נמוך המחפשים אחר הזדמנויות השקעה הכרוכות בסף כניסה נמוך יותר.

דווקא עבור המשקיעים הללו, מציעה חברת SDB פתרונות השקעה ופרויקטים הפותחים את האפשרויות להשקעות נדל"ן בניו יורק ולתשואה אפקטיבית עבור כספי המשקיעים באמצעות מגוון אפיקי השקעה זמינים ומותאמים לצרכי המשקיעים. בתקופה זו מציגה החברה פרויקטים יזמיים בתהליכי בנייה, באזורי ביקוש מובילים, בראשם רובע ברוקלין, מנהטן ואחרים.

תכנון השקעה בנדלן

נכס בניו יורק עשוי להיות סמל סטטוס, להנגיש את אפשרות הביקור בעיר התוססת בעולם במרחק 10 שעות טיסה בלבד. יחד עם זאת, השקעות נדל"ן במקרים רבים עוסקות בצורך של המשקיע להגדיל את ההון הקיים בטווח זמן קצר, הן לצרכים אישיים והן בחתירה למינוף ולהשקעות נוספות.

אחד המאפיינים המהווים יתרון בולט לאפיקי השקעות נדל"ן בניו יורק המשווקים על ידי חברתנו, הוא תכנון השקעה לטווחים קצרים, הנעים בין 18-36 חודשים.

תכנון השקעה מבוסס על רכישה במחיר נמוך ומכירה במחיר גבוה.

בין המאפיינים של עסקאות הרכישה לצרכי השקעות נדל"ן בניו יורק למשקיעים הישראלים:

1.      איתור פרויקטים המצויים בתהליכי בנייה מתקדמים, לאחר קבלת היתרים והשקעה של היזם.

2.      בחינת פוטנציאל ההשבחה של הנכסים בפרויקט, בהתאם לתכניות ולאיכות הבנייה, ולהתמקדות באזורי ביקוש מובילים.

3.      בחינת מאפייני היזם- בחירה ביזם מקומי, מנוסה, בעל מוניטין של הצלחות ופרויקטים מאוכלסים.

4.      גיוס ההון מתבצע בפלטפורמה קבוצתית, בה המשקיעים אינם מחויבים להון השווה לערכה של דירה בניו יורק, כי אם לסף כניסה מינימלי הנדרש לכל פרויקט, כאשר התשואה הסופית תהה נגזרת ביחס לאחוז המשקיע מסכום ההשקעה הכולל.

בין סוגי הפרויקטים המובילים:

Townhouse– פרויקטים מסוג טאון-האוס הם פרויקטים הנותנים מענה לחלום האמריקאי על בית צמוד קרקע בסביבה פסטורלית, במחירים המכוונים למעמד הביניים המקומי. הפרויקטים מבוססים על רכישת מגרשים המיועדים לבנייה או על רכישת שטח הכולל מבנה קיים, ובאמצעות הריסה או הרחבה שלו, המשכיות בנייה של רצף בתי מגורים צמודי קרקע החולקים קיר משותף עם שכניהם. מדובר בסגנון בנייה מבוקש בקהילות המקומיות בברוקלין, כמענה למגורים במטרופולין העירוני באווירת פריפריה וקהילה.

חידוש מבנים קיימים ובנייה מחדש – פרויקטים המבוססים על רכישת בנייני דירות משותפים, ישנים, הכוללים דירות מוזנחות בעלות ערך נמוך ביחס לפוטנציאל, ולעבודה קבלנית הכוללת שיפוץ חיצוני ופנימי של המבנה ויחידות הדיור, לצורך השבחה ועליית הערך של הדירות. בשונה מההתחדשות העירונית הנהוגה בישראל, בפלטפורמה זו היזם רוכש את הדירות במחיר נמוך ואינו מחויב לדיירים. דירות אלו לרוב שייכות לבעלי הבניין, אשר משכיר אותן במחיר נמוך בשל מצבן ונדרש להוצאות קבועות מרובות לשם תחזוקה ותיקונים, מה שמאפשר את הרכישה במחיר נמוך ממחיר השוק ואת הזינוק בתשואה בזכות ההשבחה.

  • פרויקטים בתחום חידוש מבנים ובנייה מחדש עשויים לכלול מתחמי דירות בבניין משותף, כמו גם מתחמי מגורים בבנייה צמודת קרקע בסגנון Townhouse.

חשוב לציין כי למרות אפשרויות ההשקעה הרבות, הדגש על אזורי ביקוש מובילים שאינם תנודתיים ומציגים ביקוש גבוה ועלייה מתמדת- חשוב במיוחד לבחור ולנהל כל השקעת נדל"ן בליווי מקצועי מקיף, הכולל מומחי נדל"ן מקומיים, ייעוץ פיננסי ומעטפת משפטית- כלים וביטחונות העומדים לרשות כל המשקיעים באמצעות חברת SDB.

המידע שימושי? שתף עם חברים

אנו כאן לשירותכם

צרו איתנו קשר

location בסר 3, מצדה 9, בני ברק
clock ימים א’-ה’ 09:00-18:00