דברו איתנו בוואטסאפ
טיפים חשובים לרוכשים נכסי נדל"ן באנגליה

טיפים חשובים לרוכשים נכסי נדל"ן באנגליה

התשואה הממוצעת על השקעות נדל"ן באנגליה עמדה בשנת 2023 על כ- 8%, אולם כטבעו של ממוצע כללה השקעות רבות שסיפקו תשואה נמוכה מזו, והיקף נמוך יותר של השקעות שהניבו תשואות גבוהות במיוחד, שאף עלו על 20% בשנה, ומשכו את הגרף כולו כלפי מעלה.

השקעות נדל"ן מטבען אינן מוצר מדף, ולצד פוטנציאל התשואה, כל השקעה בנדל"ן ובוודאי מחוץ לסביבה המוכרת, כוללת גם סיכונים. ניהול השקעות חכם עוסק במזעור הסיכונים אל מול הגדלת פוטנציאל התשואה, באמצעות איתור נכסים על פי מאפייני אזור, פיתוח וביקוש, ניתוח שוק ותחזיות.

צוות מומחי הנדל"ן וההשקעות של חברת SDB מביא היכרות מעמיקה עם ענף הנדל"ן באנגליה, ומעניק טיפים חשובים למשקיעים המעוניינים לנצל את היתרונות הרבים ופוטנציאל התשואה בממלכה הבריטית:

חוקי הנדל"ן באנגליה

האנגלים אינם ידועים בגמישות ובעיגול פינות, וקפדנותם אינה מדלגת על המשקיעים הזרים, הנדרשים להליך בירוקרטי המחייב הוכחת זהות, הוכחת כתובת, אזרחות ונתונים אישיים תקפים, הוכחת מקור ההון לצורך מניעת הלבנת הון, חובת הצהרה ודיווח על רכישת הנכס, רישום בטאבו אל מול הרשויות ועוד.

נוסף לזאת, חוק המקרקעין האנגלי קובע מגבלות רכישת קרקע החל על זרים ומתייחס לכמות הנכסים שיכול משקיע זר לרכוש במדינה, וכן הגנות נרחבות על שוכרי דירות, שעל המשקיעים לצרכי השכרת הנכס להכיר ולעמוד בהן.

תכנון השקעות נדל"ן באנגליה מחייב ליווי מקצועי של עורך דין מומחה לנדל"ן מקומי באנגליה, לניהול ההליך כחוק.

סוגי נכסים להשקעה

סוגי ההשקעות הזמינות באנגליה רבים, ומאפשרים למשקיעים בעלי מטרות ויעדים שונים להשתלב בהשקעות המותאמות לצרכיהן.

המוסדות האקדמיים המובילים באירופה ובעולם שוכנים בערי הממלכה הבריטית ומושכים אליהם ציבור סטודנטים רחב, שמושך משקיעים לרכוש דירות להשכרה.

איכות חיים ותרבות הפכו את אנגליה ליעד מבוקש בקרב גמלאים וגיל הזהב, מה שהוליד שוק פורה של נכסי דיור מוגן אשר נרכשים על ידי משקיעים זרים ומושכרים לקהילות הללו לתקופות ממושכות.

לצד הללו, אחד מאפיקי השקעות הנדל"ן באנגליה הבולט ביותר הוא אפיק ההשקעות בנדל"ן מסחרי. כמעצמת תיירות מובילה וכמדינה עצמאית בעלת חוסן כלכלי, סחר עצמאי והיקפי ייצוא נרחבים, ומעמד סוציואקונומי גבוה, משקיעה אנגליה ומקצה עתודות קרקע רבות לטובת פיתוח שטחי מסחר, קניונים, בנייני משרדים והייטק. נכסים אלו מאפשרים למשקיעים להשתלב בהשקעות בשווי כולל נמוך ביחס לנכסי מגורים (המחיר למ"ר עשוי להיות גבוה יותר אולם היקף הנכסים לרוב קטן יותר), המעניקות בעלות על נכס מסחרי מבוקש לצרכי השכרה ותשואה מניבה, וכן בעל פוטנציאל צמיחה למכירה בטווח הזמן המתוכנן.

קבוצות רכישה והשקעות משותפות

אחת הדרכים להשקיע בנדל"ן באנגליה היא באמצעות מודל השקעה שמשותף למשקיע ולמושקע ומהווה כלי פיננסי פופולרי בעולם השקעות הנדל"ן. במסגרת זו, משקיע ומושקע יכולים לשלב כוחות ומשאבים לרכישת נכס נדל"ן ביחד. המשקיע מספק את רוב ההון, בעוד שהמושקע יכול לתרום מומחיות נדל"ן, ניהול נכסים ועוד. היתרון העיקרי הוא פיזור סיכונים – שני הצדדים נושאים את הסיכונים והרווחים באופן משותף. בנוסף, מכיוון שיש יותר כוח, יכולות כלכליות וידע מומצא, המודל הזה יכול להיות פורץ דרך ביצירת רווחים בתחום זה. שותפות מסוג זה רווחת בדרך כלל עם שותף מקומי ובנק.

מימון ומינוף

אחד היתרונות בהשקעת נדל"ן באנגליה הוא מדיניות מימון נוחה ותנאי מימון משתלמים העומדים לרשות המשקיעים. תכנון פיננסי נכון וליווי מקצועי של גורמים פיננסיים המכירים את אפשרויות המימון למשקיעים באנגליה, יאפשרו פריסה נכונה יותר של ההון העצמי, פיצול של ההשקעה ומינוף לצורך בניית תכנית השקעות אופטימלית, פיזור סיכונים ומיצוי פוטנציאל התשואה.

המידע שימושי? שתף עם חברים

אנו כאן לשירותכם

צרו איתנו קשר

location בסר 3, מצדה 9, בני ברק
clock ימים א’-ה’ 09:00-18:00